Cea mai veche cameră de comerț din Statele Unite a apărut la 22 aprilie 1912. L-au numit Camera de Comerț a Statelor Unite și încă există astăzi. Cu toate acestea, nu este cea mai veche.

Prima cameră de comerț creată vreodată a apărut în 1599 în Marsilia, Franța. Scopul său era de a aduna comercianți, industriași, comercianți și meseriași pentru a discuta și a aborda provocările comunității. Camera de comerț a fost un loc de unitate, chiar și printre concurenți.

Cea mai veche cameră de comerț din România a apărut în 1864, prin semnarea Decretului Domnesc, de către Domnitorul Alexandru Ioan Cuza.

Motivele pentru care trebuie să vă alăturați unei Camere de Comerț

Misiunea universală a organizațiilor de camere de comerț sună minunat, dar cum funcționează pentru dvs.? Ce se pot aștepta companiile atunci când se înscriu pentru calitatea lor de membru?

Mai jos sunt câteva motive pentru care companiile locale profită de resursele camerelor lor de comerț și de modul în care o fac.

Fiind un membru al Camerei de Comerț vă dă credibilitate

O organizație locală de comerț are o reputație de a susține comunitatea locală și economia ei. Atunci când afacerea dvs. este asociată cu numele lor, ea dă percepția că susțineți și aceste lucruri.

Ca urmare, consumatorii au încredere în dvs. mai mult. Acest lucru duce la afișări mai pozitive ale afacerii dvs. Cei care caută produse sau servicii legate de propria dvs. se vor sprijini mai mult spre brandul dvs. atunci când se confruntă cu diverse opțiuni.

Ca idee, oricine poate fi membru al unei Camere de Comerț, chiar și cineva care are reprezenta o companie precum Mobile Unibet, astfel că nu există discriminări în această direcție.

Camera de Comerț oferă statutul de expunere

Câștigați expunerea este greu, mai ales dacă sunteți o afacere nouă. Trebuie să găsești modalități prin care să îți pătrundă marca în comunitate, astfel încât consumatorii să știe cine ești și ce oferi.

Cu o componență a Camerei de Comerț, veți obține resurse care fac acest lucru mult mai ușor. Dacă răsfoiți diferitele site-uri web ale camerelor, veți observa că acestea au un director digital.

Membrii sunt prezentați pe aceste directoare, care sunt folosite frecvent de către persoane fizice și întreprinderi din zonă. De asemenea, membrii noi primesc adesea diferite forme de expunere atunci când se conectează pentru prima dată.

Acestea pot include expunerea prin buletine de știri fizice, buletine de știri electronice, posturi media sociale și alte forme de publicare.

Camerele oferă numeroase oportunități de rețea

Nu există lipsă de oportunități de conectare prin intermediul unei organizații de comerț organizate. De la comitete la mixere până la butași de panglică și multe altele, veți găsi diverse oportunități de conectare cu alte companii în fiecare lună.